Woensdag, 3 augustus 2016

3 augustus 2016 - Ko Tao, Thailand

Vanochtend zijn we met een hele grote catamaran  op weg gegaan naar onze volgende bestemming.Met één overstap op het eiland Koh Phangan (waar wij volgende week nog een paar dagen zullen verblijven) kwamen we tegen de middag aan op Ko Tao, alwaar een chauffeur van ons resort al op ons stond te wachten.Na het inchecken werden we naar onze bungalow huisjes gebracht en die zagen er super gaaf uit, met pal daarvoor een zwembad.Meteen achter ons huisje is een smal prive strandje van het resort waarvandaan je gelijk in het water al kunt gaan snorkelen en iets verder door zwemmen moet er een geschonken schip liggen met mooie visjes eromheen, maar dat moeten we van de week nog gaan ontdekken.Verder willen wij ook één dezer dagen nog een boottripje maken naar het eiland Koh Nang Yuan.Wij hebben namelijk gelezen dat dit HET mooiste onderwaterwereld stukje moet zijn van Thailand om te snorkelen.Zoals jullie kunnen lezen zullen we ons zeer zeker de komende dagen niet gaan vervelen!

1. Truus:
    3 augustus 2016
    Mooi hè het is net of ik erbij ben zo mooi om schrijf je het heel veel plezier en lekker snorkelen super kus voor jou en Gino
  2. Danny & Anja:
    3 augustus 2016
    We zijn jaloers en wilden daar eigenlijk nu ook zijn!!! Ziet er super uit op de foto's (bijgevoegd nu). Geniet ervan en we houden jullie vorderingen weer in de gaten xxxx
  3. Gert Sollie:
    3 augustus 2016
    Ziet er weer fantastisch uit, het is leuk om jullie zo te volgen in weer een heel ander deel van Thailand. Snorkelen, bootje varen, privé strand ....... heel vervelend!! Geniet er van