Woendag 27 en donderdag 28 juli 2016

28 juli 2016 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Inderdaad verliep het afscheid van Gino en Claudia zo emotioneel als verwacht. We hebben een heerlijke tijd met hen gehad, van ze genoten en we vormden een superteam. Als Arco meekijkt zou hij er blij mee zijn geweest denk ik. Na het afscheid werden we door een taxi naar de luchthaven gebracht en was het daar wachten geblazen op de binnenlandse vlucht naar Bangkok. Een uurtje vliegen dus dat mocht geen naam hebben en dan krijg je nog een kleine dubbelgevouwen pizza ook in die korte tijd. Leuk van zo'n binnenlandse vlucht is dat ie niet zo hoog gaat dus je kan steeds de grond blijven zien. Eenmaal op de luchthaven in Bangkok aangekomen kenden we inmiddels de weg naar de taxi's daar en stonden we in no-time voor ons laatste verblijf in Thailand: een net parkje met allemaal drive-in woningen en een zwembadje. Prima voor de laatste dag. We wilden eigenlijk nog even Bangkok in maar ik had best last van mijn voet en voelde me daardoor overall een beetje vervelend dus we hebben lekker een paar uurtjes geslapen, wat gezwommen, wat gedronken en gegeten en al luierend de tijd tot het 'echte' slapen volgemaakt.

In de ochtend van donderdag de 28ste werden we om 07:30 weer naar de luchthaven van Bangkok gebracht en zijn we aan boord van de EK378 gestapt die om 10:10 uur vertrok richting Dubai. Daar zijn we inmiddels veilig aangekomen en op het moment van typen zijn we al ingecheckt voor het laatste deel van de reis, de vlucht met nummer EK149 van Dubai naar Amsterdam waar we rond 20:00 uur Nederlandse tijd zullen aankomen. Nou ja, wat moet ik er verder nog van zeggen: de blog eindigt voor mij hier met de samenvatting dat het een meer dan geweldige reis was, dat we genoten hebben van ons deel met zijn tweetjes maar zeker ook van het deel met zijn viertjes en dat we er nog lang op terug zullen kijken.

Dank iedereen voor het volgen van het blog tot nu toe, ik vond het leuk om te doen én heel leuk dat jullie ook e.e.a. leuk vonden om te lezen (of in ieder geval goed deden alsof, haha). Anja vond het ook erg leuk om zo contact met iedereen te houden en natuurlijk heb ik alles namens ons samen (en later viertjes) geschreven.

Mocht Claudia nog verder gaan dan volgen haar belevenissen later (daar zijn we erg benieuwd naar)....

1. Truus:
    28 juli 2016
    Jammer dat jullie naar huis gaan maar jullie zijn kanjers om samen met Claudia en Gino zo veel te beleven
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je voet
    Dikke knuffel en nogmaals ik hou van jullie
    Ik weet wat deze reis voor Claudia betekend xxx
  2. Gert Sollie:
    28 juli 2016
    Het was leuk om jullie zo te volgen, en ik kan geloven dat jullie er nog lang aan terug zullen denken. En ik weet zeker dat mijn broer de reis met trots heeft gevolgd, en blijft volgen!!
    Anja en Danny nog een goede reis naar huis. En Claudia en Gino, jullie blijven ons toch op hoogte houden van jullie belevenissen? Hoe dan ook ..... blijf lekker genieten van een schitterende reis.
  3. Ina:
    28 juli 2016
    Het is jammer dat jullie naar huis gaan .jullie hebben zo veel mee gemaakt met ze vieren jullie zijn kanjers jullie hebben claudia en Gino een hoop laten zien dat vind ik harstikke fijn kanjer van vrienden onbetaalbaar een goede thuis reis xxx van Ina