Donderdag 14 juli 2016

14 juli 2016 - Hua Hin, Thailand

Vandaag wederom een kort verslag omdat wij min of meer weer lekker een rustdag hebben genoten. 's Morgens om 09:00 uur opgestaan om naar het ontbijtbuffet te sloffen. Dat was zoals altijd weer zeer uitgebreid en goed verzorgd. Wat je ook bedenkt om 's morgens te willen eten (inclusief rijst/vlees/vis): ze hebben het! Daarna bleek het in het zwembad zeer rustig te zijn en hebben we 2 bedjes met parasolletje aan het water geregeld, waar we lekker tot 17:00 uur hebben gelegen. Om 16:00 uur begint aldaar het happy-hour en zijn we aan de bar (in het water) gaan zitten voor twee cocktails. Prima zo in het zonnetje. Om 18:00 uur hadden we weer de shuttle naar de binnenstad, alwaar we gegeten en gedronken hebben én ons wasgoed hebben gehaald. Die hadden we gisteren weggebracht en vandaag kregen we 2 kilo wasgoed terug, vers gewassen & gestreken voor in totaal (met fooi mee) e. 3,75. Geweldig!! Vandaag hebben we wederom een voetmassage genomen en in alle rust de markt een paar keer heen en weer afgelopen. Het is en blijft een heerlijke stad en (tot op heden) heerlijk land en we genieten met volle teugen. Morgen nog een laatste dagje hier en dan gaat de reis terug naar Bangkok waar we Claudia en Gino zullen ontmoeten. Met de blijdschap van een nieuw achternichtje waarvan de geboorte niet alleen in Uithoorn/Amstelveen/Amsterdam maar ook in Hua Hin met plezier is ontvangen sluiten wij weer af en melden wij ons morgen weer. Slaap lekker allemaal!!!

1. Truus:
    14 juli 2016
    Fijn dat het zo leuk is.
    heerlijk genieten
    nog heel veel fijne dagen xxxx
  2. Elly van Toorenburg:
    14 juli 2016
    Je was in Thailand laten doen lijkt me wel wat vooral omdat het voor die prijs ook wordt gestreken. Hahaha! Laatste nieuws van ons is dat Thomas zijn 1e rijles heeft gehad, niemand aangereden en geen schade veroorzaakt dus dat belooft wat. Ja we zijn oudoom en oudtante geworden, FANTASTISCH!!!!
    Nog veel plezier, ook de groeten aan Claudia en Gino.XXXXX