Vrijdag 15 juli 2016

15 juli 2016 - Hua Hin, Thailand

Helaas. Vandaag is alweer de laatste dag dat we mochten genieten van ons super de-luxe resort in Hua Hin. Morgenochtend om 05:30 loopt de wekker af (hoezo vakantie?) om uit te checken en per taxi richting de bus terug naar Bangkok te nemen. Maar daarover vanzelfsprekend morgen meer. Van ons resort hebben we in ieder geval met volle teugen genoten en we zullen de rust en luxe zeker missen. En het zwembad vooral, waar we ieder dag meerdere uren zeer plezierig hebben doorgebracht met als een soort van hoogtepunt een heerlijke cocktail aan de bar in het water. Heerlijk! Op het moment van typen zitten Claudia en Ginofley al 3 uur in de lucht (ze zijn om 14:15 jullie tijd en 19:15 onze tijd vanaf Schiphol vertrokken) en zullen vroeg in de ochtend in Bangkok landen. Vanaf de luchthaven nemen ze een taxi naar het eerste hotel, een route die wij een paar uurtjes later ook zullen nemen om elkaar daarna in de lobby in de armen te kunnen vallen. Wij kijken er in ieder geval erg naar uit. Vanaf morgen wordt het dus ook voor ons een stukje drukker dagelijks qua bezienswaardigheden en reizen etc. en wordt de blog voor jullie (hopelijk) weer iets boeiender. Het voelt trouwens wel vreemd en wellicht zelfs ongevoelig om een leuke reisblog te maken terwijl er in Nice net weer zoiets vreselijks is gebeurd, maar dat is helaas niet anders. Ook wij zijn er in ieder geval erg ondersteboven van en bekijken het nieuws de hele dag al met afschuw.

Er zijn geen nieuwe foto's gemaakt en die hebben we er dan ook niet bijgedaan. De rest komt weer vanaf morgen. Slaap lekker allemaal en tot morgen....