Zondag 17 juli 2016

17 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Lieve allemaal,

Gino en ik zijn veilig aangekomen zoals jullie hebben kunnen lezen en het was inderdaad even een cultuur shock, maar dan wel in de positieve zin. Wat leven deze mensen heerlijk relaxed zeg.Vanochtend zijn we op tijd opgestaan om heerlijk uitgebreid te ontbijten.Voordat we dit gingen doen ben ik nog even op de weegschaal gaan staan op de hotel kamer die zachtjes naar mij riep: psssss, Clau kom er eens op staan. En wat denken jullie???? ik hou nu al van dit land, aangezien mijn vriend de weegschaal dus, een paar kilo minder aangaf! :) Na het ontbijt stond een fietstocht gepland bij Co van Kessel. Mijn god wat een belevenis is dit geweest zeg, in 1 woord fantastisch. Anja,Danny en Gino gingen prima. Voor mijzelf was het een iets ander verhaal.Bijna lag ik in de sloot omdat de paden zo dun waren dat ik het gevoel had alsof ik met mijn fietsje op een acrobaat lijn balanceerde. 1 keer ging ik dus echt de fout in en lag ik in de greppel haha. wederom moest de groep op mij wachten. De tocht duurde al met al 5 uur en halverwege namen we plaats met fiets en al plaats in een soort gezellige gondel.Hij had dus inderdaad de look van de gondel, maar toen hij gas ging geven leek het op een op hol geslagen motor boot met een echte vrachtwagen motor erachter.De tocht ging dus echt dwars door Bangkok, door en over overvolle markten en super smalle steegjes.De bevolking en vooral de kleine kinderen ontvingen ons aller vriendelijks en we kregen dan ook een lieve glimlach of een high five.Het was een SUPER dag die we voor geen goud hadden willen missen,ook al heb ikzelf het idee dat ik wat van Co van Kessel heb gestolen en dat is namelijk het . jawel,...  zadel!!

Heel veel liefs van ons allemaal

Noot van Danny: Internet in dit hotel (wat verder helemaal prima is) is van dien aard dat foto's uploaden zo traag gaat dat 10 stuks gaan duren tot onze terugreis over 2 weken. Tot nu toe is er 1 gelukt. De rest hoop ik morgen vanaf een andere locatie te doen, al zal dat ook wel problematisch worden gezien het feit dat er in het volgende verblijf geen elektra (en geen warm water) is. Nou ja, we doen ons best de foto's zo snel mogelijk te publiceren....

1. Truus:
    17 juli 2016
    Wat een belevenis te gek,wat doen jullie leuke dingen.
    Claudia in de greppel ,ik hoop dat er een foto van is.
    Als is het zo hoor is het super leuk en heel druk in de stad.
    Morgen weer een leuk verslag .
    Dikke kus allemaal
  2. Marjan:
    17 juli 2016
    Lieve allebei eerst even een klein berichtje van mij tja heb ook al hele verhalen terug geschreven maar die komen niet aan !!!!
    Doe vast iets niet goed !!!
    Maar als dit lukt zijn jullie nog niet van me af want ook hier gaat het leven door met van alles en nog wat!! Gelukkig vooral leuke dingen. Heerlijk om zo met jullie mee te "reizen" .
    Als dit goed gaat tot morgen liefs marjan
  3. Anja & Danny:
    17 juli 2016
    Marjan, hij doet het hoor....dank voor je reactie, we vinden het leuk dat jullie meelezen/meeleven...doe Jan en de kids de groeten en tot snel!!!
  4. Elly Geerts:
    17 juli 2016
    Wat leuk om jullie te volgen. Claudia wat een avontuur voor gezellig met Ginofley. Ik heb hem tijd niet gezien. Wat een grote stoere bink is dat geworden. Heel veel plezier daar met zijn alle.
  5. Elly van Toorenburg:
    18 juli 2016
    Hahaha jullie maken wat mee! Claudia klim dan ook niet op een fiets!! Ik zou het niet durven.Hier gaat alles zijn gangetje, pa en ma gaan lekker en het weer is prima, woensdag zal het zelfs tropisch worden. Uitgerekend de ene dag die ik deze week nog werken moet!
    Maar geen geklaag het kan erger. Thomas zijn eerste rijles is geslaagd, niemand aangereden en geen schade veroorzaakt, dussss! Have fun daar en geniet! Groeten uit Purmerend.
  6. Ina:
    18 juli 2016
    Claudia jij op de fiets Hoe durf je
    Je geniet wel hè? Ik vind het fijn dat jullie zo genieten ik ben benieuwd wat jullie weer beleven
    Ik lees het wel weer,